لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
این فینال با فینال برلین تفاوت های زیادی دارد

این فینال با فینال برلین تفاوت های زیادی دارد

جورجو کیه لینی مدافع ارزشمند تیم یوونتوس، امروز به همراه ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری فینال کاردیف حاضر شد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد.

 

او در ابتدا به سیستم دفاعی یووه اشاره کرد و گفت:

 

حقیقا چندان تفاوتی ندارد که ما با سه، چهار یا پنج و حتی 6 بازیکن در دفاع باشیم و این موضوع چیز خاصی را تغییر نمی دهد. ما به عنوان یک تیم بازی می کنیم.

 

او به فینال برلین و فینال کاردیف پرداخت و گفت:

 

در واقع ما تغییر را به خوبی نسبت به فینال 2 سال قبل احساس می کنیم، هم از نظر نفرات و هم از نظر تاکتیکی. حالا باید در زمین خودمان را هم اثبات کنیم، در مقابل تیمی که تجربه ی بسیار زیادی در فینال های اروپایی دارد.

 

خط دفاعی:

 

ما در خط دفاعی چند بازیکن مدافع هستیم که هر کدام دارای مشخصات متفاوتی هستیم.

 

بیل یا ایسکو؟

 

آنها دارای مشخصات متفاوتی هستند و مهم این است که تیم آنها چگونه بازی می کند، در اینجا بهتر و بدتری وجود ندارد بلکه آنها دو تن از بهترین بازیکنان در پست های خود هستند.

 

ایسکو:

 

این بازیکن در ماه های اخیر به عنوان یک وزنه ی جدید اضافه شده و می تواند در کنار رونالدو تعیین کننده باشد.

 

توپ طلا:

 

من بسیار خوش شانس بوده ام که در دوره ای هستم که جیجی بوفون بازی می کند و نمی دانم بدون وجود پدیده ای چون او، چگونه می توان بازی کرد. این درست نیست که به خاطر دوران فوتبالیش توپ طلا را کسب کند، بلکه باید به دست آوردهای او نگاه کرد. من امیدوار هستم که جیجی این عنوان را به دست بیاورد زیرا به این معنی است که به خاطر نتایجش بوده و شاید قهرمانی در اروپا.

 

بازیکنان آمریکای جنوبی تیم:

 

احترام کاملی در تیم ما برقرار است و آنها باعث شده اند که رختکن تیم برای ما ایتالیایی ها که جدی هستیم، شاد تر شود.

 

BBC در مقابل BBC:

 

جالب نیست که بخواهیم بازی را اینگونه ببینیم، آنها از خط حمله ای فوق العاده سود می برند و ما باید آنها را از دروازه دور نگه داریم، ما نیز در طرف مقابل باید از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببریم و تعادل مناسبی در بازی ایجاد کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: